اخبار قیمت آهن | آهن الات مشهد

اخبار قیمت آهن برای تمامی فعالین حوزه ساخت و ساز بسیار مهم است البته لازم به ذکر است که نوسانات قیمت آهن مشهد نه تنها برای فعالین حوزه ساخت و ساز بلکه برای تمامی افراد جامعه مهم است، چرا که قیمت آهن آلات بسیاری از صنایع دیگر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عنوان مثال گران شدن آهن در صنعت خودروسازی بسیار تاثیر گذار است و همچنین قیمت ملک و املاک نیز متاثر از قیمت آهن آلات مشهد است.

مطالعه بیشتر: اعلام قیمت لحظه آهن در مشهد

کارشناسان بازرگانی آهن آلات قربان نیا در این مقاله به بررسی آخرین اخبار قیمت آهن در مشهد می پردازند. خرید بدون واسطه از آهن آلات قربان نیا شما را در خرید مقرون به صرفه یاری میکند. این بازرگانی به عنوان فروشنده دست اول و بدون واسطه انواع محصولات فولادی گروه صنعتی شکفته مشهد فعالیت می کند.

اخبار آهن‌آلات مورخ  01/09/1400

طی مصاحبه رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با موضوع اخبار قیمت آهن مشهد با خبرگزاری مهر بیان کرد در این فصل بازار آهن با کمبود مواجه نخواهد بود. تولید آهن و فولاد به اندازه کافی در حال انجام است و نیازی به واردات نیست. طبق بیانیه ایشان در حوزه اخبار قیمت آهن تغییرات چندانی در نرخ آهن‌ آلات نخواهیم داشت و نوسانات آن جزئی است، مگر اینکه تصمیمات اقتصادی که دولت می‌گیرد در قیمت تمام شده آهن‌آلات اثرگذار باشد. همچنین در ادامه بیان کرد این نوسانات در نرخ آهن و فولاد به علت هایی که ناشی از نوسانات قیمت ارز است و نباید نرخ آهن از نرخ ارز تاثیرپذیری داشته باشد اگر دولت بتواند نرخ ارز را به تعادل برساند نوسانات قیمتی در بازار آهن به حداقل خواهد رسید.

اخبار آهن‌آلات مورخ 02/09/1400

طبق گزارشات آهن پرایس در حوزه اخبار قیمت آهن، خبر ها حاکی از آن است که نرخ دلار نسبت به روزهای گذشته روند افزایشی داشته در حالی که نرخ آهن‌آلات با تغییر ارز بدون تغییر مانده است که گواه عدم تاثیرپذیری آهن‌آلات از نوسانات بازار ارز است. در پی اخبار منتشر شده در پی قطعی گاز به طور محدودی در نرخ آهن‌آلات افزایش رخ داد، اما برآیند کلی بازار آهن نشان دهنده ثبات و عدم تغییر قیمت‌ها خواهد بود.

برطبق تحلیل آهن پرایس بازار آهن در روز گذشته قیمت میلگرد مشهد ، پروفیل و ورق سیاه بدون تغییر بوده و قیمت تیرآهن در بخش کیلوفروشی ثبات، اما در بخش شاخه فروشی افزایش 10 الی 20 هزارتومان داشته است.

اخبار آهن‌آلات از تاریخ 03/09/1400 الی 08/09/1400

قیمت پروفیل های فولادی | قیمت آهن در مشهد

اخبار قیمت آهن حاکی از آن است که روند نرخ آن به صورت معکوس نسبت به بازار ارز داشته است. به طوری که نرخ آهن در طی این روزها در عمده شرکت‌ها ثابت بود و برخی تمایل به کاهش قیمت داشتند. از جمله دلایلی که می‌توان برای کاهش نرخ آهن ذکر کرد عدم تقاضای مصرفی است که سبب شد فروشندگان را به عرضه محصولات با کاهش نسبی وادار کند. تحلیل‌گران معتقدند اگر رویداد جدیدی که اکنون در بازار آهن‌ آلات است در جهت تغییر آن اتفاق نیفتد تا پایان آذرماه همین روند ادامه خواهد داشت.

اخبار قیمت آهن‌ آلات از تاریخ 09/09/1400 الی 11/09/1400

این روزها نوسانات بازارهای جهانی، عامل مهم و تاثیرگذاری در بازار فولاد و قیمت آهن است. اما چیزی که در این روزها موجب نگرانی شده است اخبارهای منتشر شده از سویه جدید کرونا بنام «اومیکرون» است، که برای همه بازارها تهدید بزرگی محسوب می‌شود. دومین عامل نگران کننده که تاثیرات اثر بخشی در بازار آهن خواهد داشت سیاست‌های انقباضی پولی و مالی وسیعی است که فدرال اعمال کرده است. در طی این روزها مذاکرات هسته‌ای در حال برگزاری است که سبب نوسان نرخ ارز شده است. در پایان هفته قیمت میلگرد در 9 شرکت بدون تغییر بود و 7 شرکت کاهش قیمت 50 تا 300 تومان را اعلام کردند. قیمت تیر آهن مشهد در بخش شاخه‌های پرفروش ثابت و در بخش کیلو فروشی کاهش داشته است.

اخبار قیمت آهن مورخ 13/09/1400

تحلیل گران در ارزیابی، علت روند ثابت قیمت آهن اینگونه بیان کردند که در معاملات بورس کالا، رونقی وجود ندارد و از سمت دیگر به دلیل کمبود متقاضی با بی‌رونقی بازار رو به رو هستیم. مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر ثابت بودن قیمت‌ها به همراه کاهش قیمت آهن‌آلات، شمش صادراتی ایران است که با افت 22 دلاری مواجه شده است. شما میتوانید به صورت روزانه قیمت آهن در مشهد را از وب سایت آهن آلات قربان نیا مشاهده نمایید.

اخبار قیمت آهن در تاریخ 14/09/1400 و 15/09/1400

قیمت ساخت و ساز در مشهد | آهن آلات در مشهد

اخبار قیمت آهن مشهد در این بازه زمانی حاکی از افزایش قیمت بوده است. نرخ ارز در عرض یک روز پس از پایان مذاکرات، رشد صعودی داشته است و بازار آهن برخلاف روزهای گذشته متاثر از نرخ ارز بود و شاهد افزایش قیمت برخی محصولات فولادی بوده ایم. روند افزایشی در بازار آهن و ارز مشاهده می‌شود، در حالی‌که تقاضای مصرف برای محصولات فولادی در حال سکون است و مصرف کنندگان تمایلی به خرید نشان نمی‌دهند.

قیمت میلگرد با افزایش 50 الی 400 تومانی عرضه شد. قیمت نبشی با افزایش 100 الی 300 هزارتومانی اعلام شد. قیمت تیرآهن در بخش کیلوفروشی رشد 150 هزار تومانی و در بخش شاخه فروشی افزایش 10 الی 30 هزارتومان داشته است.

اخبار آهن‌آلات در تاریخ 16/09/1400 الی 18/09/1400

خبرها در رسانه‌ها و در بازار حاکی از آن است که رشد قیمت آهن متوقف شده و نوسانات چندانی مشاهده نشده است. البته بعضی از شرکت‌ها اقدام به اصلاح قیمت محصولات فولادی خود کردند. تحلیل‌گران معتقدند کاهش نقدینگی و کاهش ساخت و ساز از علت‌های کاهش تقاضای مصرف هستند. کمبود تقاضا سبب شده درآمدهای واحدهای فولادی کاهش یافته و هزینه‌های تولید بیشتر از میزان درآمد شده است. تحلیل‌گران معتقدند افزایش نرخ ارز می‌توانست منجر به افزایش قیمت محصولات فولادی شود ولی قیمت این محصول در بازار داخلی به دلیل تاثیرپذیری از بازارهای جهانی و کاهش نرخ شمش صادراتی ایران، کاهش یافته است و نظاره‌گر روند معکوس دو بازار ارزی و بازار آهن با یکدیگر هستیم. آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که مذاکرات برجام مجدد در روز پنجشنبه از سرخواهد گرفته شد.

قیمت میلگرد به طور عمده بدون تغییر، قیمت نبشی مشهد و ناودانی مشهد کاهش 100 هزار تومانی، قیمت پروفیل ثابت و قیمت تیرآهن در بخش کیلو فروشی ثابت و در بخش شاخه فروشی کاهش 10 هزار تومانی داشته است.

اخبار قیمت آهن از تاریخ 20/09/1400 الی 23/09/1400

تیر آهن هاش در مشهد | نمایندگی فروش اهن آلات

در پایان هفته گذشته، قیمت آهن‌آلات روند ثابتی داشته است. نوسانات نرخ دلار بر روی بازار آهن و فولاد بدون تأثیر بود. گزارش‌ها از بازار آهن نشان‌دهنده روند ثابت قیمت آهن در اولین روزهای هفته بود. بیشتر محصولات نوسان چندانی نداشتند و اکثر شرکت‌ها با حفظ قیمت روزهای گذشته محصولات خود را عرضه کردند و تعداد کمی از شرکت‌ها قیمت‌های خود را اصلاح کردند. در روزهای نخستین هفته گذشته بازار ارز متاثر از مذاکرات وین بود که در نهایت جهش ارز را شاهد بودیم، اما در روزهای نخستین هفته جاری بازار ارز با کاهش قیمت روبرو شده است.

در حال حاضر تاثیرگذارترین پارامتر بر قیمت آهن سیگنال‌های مثبت برجام است. تحلیل گران معتقدند بازار تقاضا، بورس کالا و دیگر فاکتورها تاثیر زیادی بر روی بازار آهن نداشتند. به همین خاطر در حال حاضر فقط مذاکرات برجام است که تعیین کننده قیمت آهن و اوضاع بازارها است.

کاهش 100 الی 200 هزارتومانی قیمت نبشی در بازار مشاهده شد. قیمت تیرآهن ثبات اعلام شد در حالیکه در بخش کیلوفروشی 100 هزار تومان کاهش و در بخش شاخه فروشی کاهش 10 هزار تومان مشاهده شد. قیمت پروفیل هم بدون تغییر و در برخی شرکت‌ها 100 الی 300 هزار تومان کاهش اعلام شد. در پایان امیدواریم که از مطالعه این مقاله که به همت دپارتمان طراحی سایت اتود تهیه شده است، لذت برده باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

09151591497