قیمت نبشی مشهد

فهرست محتوا پنهان
1 قیمت نبشی مشهد

قیمت نبشی مشهد

قیمت نبشی در بازار فعلی متاثر از شرایط اقتصادی کنونی و قیمت آهن است که با توجه به نوسانات موجود در بازار، قیمت این محصول نیز متغیر است. برای اطلاع از قیمت نبشی در مشهد، می توانید به لیست زیر، که با توجه به قیمت روز آهن در مشهد به روز رسانی می شود، مراجعه کنید. همچنین می توانید برای خرید نبشی در مشهد ابتدا با کارشناسان فروش مجموعه آهن آلات قربان نیا تماس حاصل فرمایید. مجموعه آهن آلات قربان نیا با بیش از 25 سال سابقه خدمت در بازار آهن آلات مشهد، عرضه کننده مستقیم نبشی گروه صنعتی شکفته می باشد.

شمارهکارخانه تولیدکنندهوزنقیمت
37 کیلوگرمتماس بگیرید
38 کیلوگرمتماس بگیرید
49 کیلوگرمتماس بگیرید
410.5 کیلوگرمتماس بگیرید
517 کیلوگرمتماس بگیرید
522کیلوگرمتماس بگیرید
627 کیلوگرمتماس بگیرید
632 کیلوگرمتماس بگیرید
858 کیلوگرمتماس بگیرید
1087 کیلوگرمتماس بگیرید
12125 کیلوگرمتماس بگیرید
6برش خوردهتماس بگیرید
8برش خوردهتماس بگیرید
10برش خوردهتماس بگیرید
12برش خوردهتماس بگیرید

نبشی چیست ؟

نبشی قطعه فلزی است که از دو ضلع عمود بر هم تشکیل شده است. در واقع به پروفیلی که سطح مقطع آن دو ضلع عمود بر هم باشد، قیمت نبشی مشهد گفته می­ شود که شکل آن به صورت L و از انواع مهم قطعات فولادی در سازه­ های ساختمانی محسوب می­ گردد. وظیفه اصلی این محصول اتصال دو قسمت فلزی به یکدیگر است که به دو شکل منفرد و مرکب در پروژه های ساختمانی و عمرانی به کار گرفته می شود. دو مشخصه اصلی این محصول اندازه بال و ضخامت آن است.

قیمت نبشی مشهد متاثر عواملی همچون اندازه بال، ضخامت و وزن نبشی است. برای بررسی این موارد بهتر است در ابتدا به شناخت نبشی بپردازیم. نبشی مقطعی فولادی است که دارای دو ضلع و یا دو سطح مقطع عمود بر هم است که به همین دلیل نبشی را با علامت اختصاری L و یا V نشان ‌می‌دهند. این پروفیلی فولادی، متشکل از دوبال است که عموما اندازه بال‌‌‌ها برابر یکدیگراند. دقت داشته باشید که کاربرد حرف L به عنوان علامت اختصاری نبشی عمو‌می‌ دارد و از حرف V گا‌ها در نقشه‌های مهندسی دیده ‌می‌شود. برای بیان مشخصات یک نبشی ابتدا حرف L بیان ‌می‌شود و در ادامه اندازه بال‌‌‌ها ذکر ‌می‌شود. به عنوان مثال اگر اندازه بال نبشی 40 میلی متر باشد ما آن را با 4L و اگر اندازه هر دو بال نبشی 30 میلی متر باشد آن را با L3 نشان ‌می‌دهیم.

قیمت نبشی مشهدانواع نبشی

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، نبشی­ ها از دو قسمت عمود بر هم تشکیل می­ شوند که ممکن است این دو ضلع در یک اندازه یا در اندازه­ های مختلف به کار روند که از آن رو به آن­ ها بال مساوی و یا بال غیرمساوی می­ گویند. همچنین از نظر فرآیند تولید، قیمت نبشی مشهد به دو دسته پرسی و فابریک تقسیم می ­شوند. در تولید نبشی پرسی، ابتدا دستگاه رول فرمینگ، ورق های فولادی با گرید ST37 را که برش خورده اند را پرس کرده و به شکل نبشی در می آورند.

لازم به ذکر است که این نوع نبشی براساس استاندارد آلمانی DIN1022 ساخته می شود که عموما برای تولید نبشی بال مساوی کاربرد دارند. در فرآیند تولید نبشی فابریک، ابتدا شمش فولاد در کوره حرارت داده می شود تا از ضخامت آن کاسته و به طول آن افزوده شود. سپس در فرآیند نوردکاری قطعه فولادی، به شکل نبشی در خواهد آمد. این محصول براساس استاندارد آلمانی GOST8510 تولید می گردد که عموما برای تولید نبشی بال نام ساوی کاربرد دارد. 

کاربرد قیمت نبشی مشهد

مهمترین کاربرد نبشی در سازه های فولادی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • متصل نمودن پل ها به ستون ها
  • اتصال تیرآهن به بیم های باربر
  • اتصال ستون ها به صفحات در فوندانسیون
  • ساخت ستون و خرپا
  • سقف های کرومیت
  • انواع اتصالات ساده مانند اتصال نیم گیردار (نیم صلب) و اتصال گیردار (صلب) و …
  • مهار دیوارهای سفالی و بتن آرمه
  • استفاده در چهارچوب هاب درب و پنجره

لازم به ذکر است که نبشی تنها در صنعت ساختمان سازی کاربرد ندارد و از دیگر کاربردهای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • استفاده از نبشی های خرد (نبشی لقمه) در صنعت آسانسورسازی
  • ساخت قفسه های آهنی
  • ساخت پایه برای تجهیزات ترافیکی
  • استحکام سینی های کابل برق

در مجموع می توان نبشی مشهد را در پنج دسته تقویت، تکیه گاه، چهارچوب، تزیینات و سازه های فولادی خلاصه کرد.

قیمت نبشی مشهد

انواع قیمت نبشی مشهد در بازار داخلی

در ادامه به بررس انواع نبشی موجود در بازار داخلی خواهیم پرداخت.

نبشی ضد رنگ

به منظور افزایش مقاومت نبشی مشهد نسبت به خوردگی، عملیات مخصوصی در کارخانه بر روی آن صورت می گیرد. این عملیات به دو صورت نورد گرم و یا ایجاد پوشش ضد رنگ انجام می پذیرد. نبشی که طی عملیات نورد گرم تولید گشته، قیمت نبشی مشهد 304 نام دارد که برای محیط هایی مناسب هستند که در معرض عناصر شیمیایی و آب نمک است. نوع دیگر با نام فولاد T316 با استفاده از پوششی از جنس کروم یا نیکل تولید می گردد که در مقایسه با نوع قبلی از مقاومت بالاتری برخوردار است و عمدتا به عنوان قفسه یا در صنایع دریایی استفاده می شود.

نبشی گالوانیزه قیمت نبشی مشهد

 

قیمت نبشی 3 مشهد | نبشی شکفته مشهد

در مکان های که امکان سایش سازه و قیمت نبشی مشهد وجود دارد، از پوشش ورق گالوانیزه بر روی نبشی استفاده می کنند. از این رو به آن نبشی گالوانیزه گفته می شود.

نبشی اسپیرال

این محصول که با عنوان بال مساوی گرم نوردیده هم شناخته می شود در دسته محصولات بال مساوی سبک نبشی مشهد قرار می گیرد.

نبشی لقمه

در صنعت آسانسورسازی معمولا از نبشی های خرد شده استفاده می شود که به آنها نبشی لقمه گفته می شود.

نبشی پلاستیکی

از این محصول عمدتا در صنایع مصرفی مانند بسته بندی میوه جات، کاشی و سرامیک (صنایع سنگ) مورد استفاده قرار می گیرد که عمدتا از جنس پلاستیک پلی اتیلن ساخته می شوند. عمده کاربرد دیگر قیمت نبشی مشهد برای محافظت از لبه های تیز بسته بندی ها و حمل نقل ها می باشد.

نبشی پی وی سی

قیمت نبشی مشهد

عمدتا از این محصول در مصارف سردخانه ای استفاده می شود که در ابعاد 7 و 10 سانتی متری تولید می شوند.

نبشی تاشو پی وی سی

به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بالا و تاشدگی تا 180 درجه این محصول، از قیمت نبشی مشهد عمدتا در زوایای دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد تا خلع ترک خوردگی این صنایع بر طرف شود.

مطالعه بیشتر: بررسی انواع نبشی در مشهد و ویژگی های آنها

تاثیر تغییر قیمت نبشی مشهد

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نبشی در مشهد

تغییر قیمت مصالح ساختمانی و عمرانی و صنعتی به طور مستقیم بر قیمت تمام شده ساخت و ساز تاثیر گذار است. با توجه به کاربرد‌های گسترده نبشی در سازه های فلزی ذره ای تغییر در قیمت نبشی مشهد می‌تواند تغییرات بزرگی در میزان هزینه ساخت یک سازه ایجاد کند. از جمله کاربرد‌های نبشی در ساخت و ساز انواع سازه‌ها می‌توان به: رابط اتصال تیر آهن ها به بیم های باربر، رابط اتصال پل ها به ستونها، ساخت ستون و یا خرپا، سازه های مربوط به آسانسور و… اشاره نمود. خریداران باید به طور مرتب قیمت مصالح ساختمانی، از جمله نبشی را رصد کنند تا بتوانند کنترل کافی بر قیمت تمام شده سازه خود داشته باشند.

قیمت نبشی 4 مشهد و قیمت نبشی 3 مشهد تابعی از وزن آن، و وزن نبشی تابعی از اندازه‌‌‌های نبشی است. به عنوان مثال قیمت نبشی 4 در مشهد نسبت به قیمت نبشی 3 در مشهد بیشتر است. (بافرض اینکه طول و ضخامت نبشی 3 مشهد و نبشی 4 مشهد را برابر در نظر بگیریم.) حال آنکه اگر ضخامت و طول نیز بیشتر شود وزن نبشی بیشتر خواهد شد و قیمت آن تغییر خواهد کرد. تقریبا کلیه مقاطع فولادی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

کارنجات تولیدکننده قیمت نبشی مشهد

  • قیمت نبشی 4 مشهدذوب آهن اصفهان
  • نبشی شکفته مشهد (که با عنوان نبشی مشهد شناخته می شود.)
  • نبشی فولاد ناب تبریز
  • نبشی فولاد کوهپایه
  • صبا فولاد منظومه
  • نورد فولاد تهران
  • مجتمع فولاد توس حجت
  • نورد آریان فولاد
  • سپاهان اصفهان
  • نورد زنجان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت نبشی مشهد

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت نبشی در مشهد

قیمت نبشی مشهد متاثر از عوامل گوناگون، افزایش و یا کاهش می ‎یابد. از جمله این عوامل می‌توان به قیمت نرخ ارز، میزان صادرات آهن خام، میزان تولید فولاد داخلی و میزان واردات فولاد اشاره کرد. عامل تاثیر گذار دیگر، کارخانه تولید کننده نبشی از شمش فولاد است. ارتباط کارخانه تولید کننده به قیمت در کیفیت پروفیل تولید، خدمات پس از فروش و بسیاری عوامل دیگر است.

تاثیر انتخاب کارخانه تولیدی

 

تاثیر کارخانه نورد بر قیمت نبشی در مشهد

متداول ترین سوال در حوزه خرید و فروش پروفیل های فولادی، این است که کارخانه تولیدی چه تاثیری بر قیمت پروفیل ها دارد؟ یکی از مهم ترین عواملی که در قیمت نبشی تاثیر گذار است انتخاب کارخانه تولید کننده است. به عنوان مثال نبشی تولید در کارخانه جات گروه صنعتی شکفته گران تر از نبشی است که توسط یک تولیدی محلی ساخته شده است. دلیل قیمت بیشتر نبشی گروه صنعتی شکفته در چند مورد است؛ اول اینکه با توجه به گستردگی و تنوع بالای بازار آهن آلات راه برای سودجویان بسیار باز است و با ارائه محصولاتی بی کیفیت و بی استقامت با قیمتی پایین تر از قیمت واقعی باعث پایین آمدن کیفیت کار شما خواهد شد. اهمیت خرید از تولید کننده معتبر اینجا مشخص می‌شود.

دلیل دیگر این است که اغلب خریداران بعد از خرید متناسب با نیاز خود درخواست خمکاری یا گالوانیزاسیون می‌دهند. کارخانه های معتبر نظیر کارخانه گروه صنعتی شکفته تمام این خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌دارند. دقت داشته باشید که خدمات متناسب مقطع مورد سفارش متفاوت است به همین دلیل خریداران باید هنگام خرید به خدمات کارخانه و پروفیل مورد نیاز خود دقت کنند.

نتیجه گیری

 

نبشی مشهد | قیمت آهن در مشهد | آهن آلات مشهد

قبل از بررسی نمودن قیمت نبشی مشهد و به طور کلی قیمت آهن مشهد به تعریف مختصری از نبشی می‌پردازیم. نبشی یکی از اساسی ترین مصالح ساختمانی است، که در پروژه های ساختمانی، عمرانی و صنعتی از آن استفاده می‌شود. از لحاظ ظاهری نبشی دارای دو سطح مقطع است که کاملا بر یکدیگر عمود هستند. اندازه بال‌ها و ضخامت نبشی معیار‌هایی برای شناخت این پروفیل پر کاربرد است. نبشی‌ها به لحاظ نحوه تولید به دو دسته نبشی پرسی و نبشی فابریک تقسیم بندی می‌شوند.

تفاوت این دو نوع در این است که؛ نبشی فابریک در همان مراحل تولید به شکل دو سطح عمود بر هم تولید می‌شوند، اما نبشی پرسی ابتدا ورق فولاد است که به آن شکل می‌دهند و آن را به شکل نبشی در می‌آورند. به هر یک از دو سطح نبشی بال نیز می‌گویند، که بسته به کاربرد ممکن است نبشی دو بال مساوی و یا دو بال نامساوی باشد.

در پایان امیدواریم که این مطلب که توسط گروه تولید محتوا اتود تهیه شده است، توانسته باشد اطلاعات مفیدی را درباره قیمت نبشی مشهد در اختیارتان گذاشته باشد.

قیمت نبشی مشهد به عوامل مختلفی همچون نرخ ارز، کارخانه تولید کننده نبشی، وزن نبشی، ابعاد نبشی و جنس نبشی و بسیاری عوامل دیگر وابسته است.

نبشی تولید شده توسط گروه صنعتی شکفته یکی از بهترین نبشی های تولید شده در ایران است که در مشهد تولید می شود و به سراسر ایران ارسال می شود. نبشی تولیدی گروه صنعتی شکفته را در مشهد می توانید از مجموعه آهن آلات قربان نیا مستقیم و بدون واسطه تهیه نمایید.

قیمت نبشی مشهد از نوع پلاستیکی بسیار ارزان قیمت تر از انواع فولادی و یا پی وی سی است و البته کاربرد های متفاوتی هم دارد. به طور عمده از نبشی پلاستیکی در صنایع بسته بندی، ساخت کاشی و سرامیک و صنایع سنگ استفاده می شود.

نبشی ها به لحاظ سایز بسیار متنوع اند و قیمت نبشی مشهد بر این اساس متغیر است، اما به طور قراردادی اگر طول نبشی بین شش تا دوازده متر باشد نبشی نرمال به حساب می آید.

نبشی علاوه بر طول ضخامت دارد. به ضخامت نبشی در اصطلاح عامیانه گوشت گفته می شود. ضخامت نبشی نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت نبشی مشهد است.

پاسخ این سوال بستگی به کاربرد مورد نظر شما دارد، اگر کاربرد مورد نظر شما استفاده صنعتی از نبشی باشد با حالتی که کاربرد مورد نظر شما استفاده ساختمانی است متفاوت است. اگر کاربرد مورد نظر شما کاربرد صنعتی باشد نبشی تولید شده به روش فابریک پرکاربرد تر است، اما اگر کاربرد ساختمانی مد نظر شما باشد باید بدانید که نبشی تولید شده به روش پرسی پرکاربرد تر از نوع فابریک است.

اولین تفاوت در قیمت نبشی مشهد است و تفاوت در قیمت به دلیل کیفیت و وزن متفاوت محصول نهایی است. نبشی تولید شده به روش فابریک مراحل بیشتری را طی می کند و ضخامت و استقامت بیشتری دارد و همچنین اندازه های دقیق تری نسبت به نبشی پرسی دارد. قیمت آن نیز از نبشی پرسی گران تر است.

اول باید به شناخت نبشی بپردازیم، نبشی دو نوع بال مساوی و بال نا مساوی دارد و با علامت اختصاری L شناخته می شود. در صورتی که بعد از حرف L تنها یک عدد ذکر شود نبشی بال مساوی است و اگر دو عدد ذکر شود نبشی بال نا مساوی است و اعداد نشان دهنده طول هر بال است. به عنوان مثال نبشی L300 یک نبشی با بال مساوی است که هر یک از بال ها 300 میلی متر طول دارند و یا نبشی L300*200 یک نبشی بال نا مساوی با اندازه بال های 200 و 300 میلی متر است.

شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت آهن آلات قربان نیا علاوه بر اطلاع از قیمت نبشی مشهد، اطلاعات مفیدی پیرامون نبشی و تمامی پروفیل های فولادی به دست آورید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

09151591497