کارخانه های تولید نبشی

کارخانه های تولید نبشی | قیمت نبشی مشهد

کارخانه های تولید نبشی

کارخانه های تولید نبشی این پروفیل پر کاربرد را به روش های مختلفی تولید می کنند. تولید این محصول در کارخانه های تولید نبشی که از فولاد با کیفیت استفاده می کنند منجر به تولید نبشی هایی با کیفیت و پر طرفدار تر می شود. ما در این مقاله قصد داریم علاوه بر شرح مختصری از مراحل تولید فولاد به معرفی بهترین کارخانه های تولید نبشی ، نظیر کارخانه صنعتی شکفته بپردازیم.

گروه کارخانه جات صنعتی شکفته از جمله بهترین تولیدکنندگان نبشی و دیگر مقاطع فولادی هستند. شما می توانید پروفیل های فولادی تولید شده در کارخانه صنعتی شکفته را بدون واسطه از آهن آلات قربان نیا خریداری نمایید. آهن آلات قربان نیا مجموعه ای فعال در زمینه آهن آلات در مشهد است که با همت و پشتکار و به پشتوانه مجموعه ای از مشتریان راضی سابقه ای درخشان برای خود به ثبت رسانده است. شما می توانید به صورت روزانه قیمت آهن آلات و انواع پروفیل های فولادی را از سایت مجموعه آهن آلات قربان نیا استعلام بگیرید و در زمان مناسب تنها با یک تماس خرید خود را انجام دهید.

[ مطالعه بیشتر: ارائه قیمت به روز نبشی در مشهد ]

مقدمه

تولید کنندگان نبشی مشهد | قیمت روز آهن مشهد

نبشی پروفیلی L و یا V شکل است که به صورت توافقی با حرف L لاتین نشان داده می شود. نبشی از دو بال تشکیل شده است که گاه اندازه بال ها مساوی و گاه اندازه بال ها نامساوی است. انتخاب نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی بسته به کاربرد مورد انتظار متفاوت است. به عنوان مثال برای از نبشی بال نامساوی به عنوان تقویت کننده ساختمان استفاده می شود به این منظور از نبشی در لبه های ساختمان استفاده می شود. و از نبشی بال مساوی در اتصال پل ها به ستون ها استفاده می شود.

چگونگی تولید نبشی

نبشی به دو روش در کارخانه های تولید نبشی ساخته می شود. روش اول روش فابریک نامیده می شود و روش دوم روش پرسی نام دارد، که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت؛

روش فابریک

کارخانه های تولید نبشی در روش فابریک ابتدا فولاد خام را به روش نورد گرم توسط دستگاه ها و کوره های خاص تبدیل به فولاد قابل خمش می کنند و پس از طی نمودن مراحل مختلف فولاد تبدیل به نبشی خواهد شد. نبشی که از روش فابریک ساخته می شود ضخیم تر از نبشی های تولید شده به روش پرسی است و البته اندازه های اعلام شده از این نبشی ها از دقت بالاتری برخوردارند. از این نوع نبشی ها در صنایع بیشتر استفاده می شود.

روش پرسی

روش پرسی تولید نبشی مشهد تولید نبشی از روش پرسی در کارخانه های تولید نبشی با استفاده از ورق های فولادی انجام می گیرد یعنی در واقع ماده اولیه تولید نبشی از روش پرسی ورق فولاد است. ورق های فولادی در اندازه های دلخواه برش خورده و تحت فشار دستگاه های مختلف تبدیل به نبشی می شود. نبشی های تولید شده از این روش قیمت ارزان تری دارد، در ساخت و ساز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و البته دقت اندازه های اعلام شده از این نوع نبشی ها بسیار بالا نیست.

معرفی کارخانه های تولید نبشی

از جمله بهترین کارخانه های تولید کننده نبشی می توان به کارخانه شکفته مشهد، کارخانه ظهوریان مشهد، کارخانه تولید نبشی اصفهان، کارخانه فولاد ناب تبریز و کارخانه جهان فولاد غرب اشاره نمود که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت؛

کارخانه شکفته مشهد

یکی از بهترین تولید کنندگان مقاطع فولادی در ایران کارخانه شکفته مشهد است. این کارخانه در سال 1388 با هدف تولید انواع مقاطع فولادی تاسیس شد. این کارخانه به صورت متوسط سالانه حدود 25 هزار تن نبشی و سپری براساس استاندارد های روز دنیا تولید می کند. عموما نبشی های تولیدی این کارخانه به روش نورد گرم (فابریک) و بال مساوی تولید می شود. طول نبشی ها 6 تا 12 متر و اندازه بال ها از 3 تا 10 سانتی متر متغیر است. استاندارد ساخت نبشی در کارخانه شکفته مشهد  DIN EN 100-56 ½ و ISO 657-5 است. همانطور که گفته شد محصولات این کارخانه را می توان به صورت مستقیم از آهن آلات قربان نیا، ارائه دهنده قیمت روز آهن در مشهد سفارش دهید.

عرضه مستقیم نبشی شکفته در مشهد کارخانه ظهوریان مشهد

یکی دیگر از بهترین کارخانه های تولید نبشی ، نه تنها در مشهد بلکه در ایران کارخانه ظهوریان مشهد است. شروع فعالیت این مجموعه از سال 1379 تا به امروز است. تولید نبشی در این کارخانه نیز به روش نورد گرم که منجر به تولید نبشی هایی با طول 6 متر و اندازه بال 3 تا 10 سانتی متر است.

کارخانه تولید نبشی اصفهان

کارخانه تولید نبشی اصفهان اولین تولیدکننده نبشی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1376، در شهرک صنعتی ای به نام اشترجان واقع در اصفهان آغاز نمود. نبشی های تولیدی توسط این کارخانه به صورت بال مساوی و مطابق با استاندارد DIN1028 آلمان و 10056 EN  اروپا می باشد. تنوع سایزبندی نبشی های ساخته شده توسط کارخانه تولید نبشی اصفهان به این صورت است که نبشی ها با بال مساوی به اندازه های 8 ، 10 و 12 سانتیمتر، با ضخامت های 8 ، 10 و 12 میلیمتر و طولی متغیر بین 6 تا 12 متر است.

کارخانه فولاد ناب تبریز

شروع به کار این مجموعه تولیدی از سال 1383 در زمینی به وسعت 170 متر در 35 کیلومتری غرب تبریز تاسیس شد. نبشی در این کارخانه به صورت بال مساوی و با استانداردهای ایران با شماره ۱۳۹۶۸-۱ ، اروپا با شماره ۱۰۰۵۶-۱ و روسیه با شماره ۸۵۱۰ تولید می شود. نبشی های تولید شده در کارخانه فولاد ناب تبریز از بیشترین تنوع اندازه بال، طول و ضخامت برخوردار است به طوری که حتی می توانید بال با اندازه 4.5 و 7.5 در میان تولیدات این کارخانه مشاهده کنید. در مورد ضخامت نیز به همین صورت است و می توانید نبشی با ضخامت های متنوعی را مشاهده کرده و سفارش دهید.

کارخانه جهان فولاد غرب

کارخانه جهان فولاد غرب یکی از پرچم داران تولید آهن فایکو در ایران است. همانطور که می دانید آهن فایکو در حال حاضر ارزان ترین و پرطرفدارترین قیمت روز آهن در مشهد در ایران است. این کارخانه یکی از کارخانه های تولید نبشی است که به تولد انواع نبشی می پردازد. فعالیت این کارخانه از سال 1382 با هدف کاهش واردات تا به امروز در زمینه تولید مقاطع فولادی در کشور فعال است.

سخن آخر

نبشی یکی از مهم ترین مقاطع فولادی در ساخت و ساز و صنعت است. شناخت روش های ساخت و تولید کنندگان برتر شما را در خرید بهتری محصول یاری خواهد کرد. در این مقاله با انواع روش های ساخت نبشی و کارخانه های تولید نبشی آشنا شدید. همواره شما می توانید تمامی مقاطع فولادی با بهترین کیفیت را از بازرگانی آهن آلات قربان نیا فعال در حوزه خرید و فروش آهن آلات در مشهد  و استعلام قیمت روز آهن در مشهد خریداری نمایید. در پایان امیدواریم که از مطالعه این مقاله که به همت آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود تهیه شده است، لذت برده باشید. برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه از جمله طراحی سایت مشهد، تولید محتوا و سئو سایت می توانید اینجا کلیک کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

09151591497