همه چیز درمورد ارزان ترین قیمت میلگرد

ارزان ترین قیمت میلگرد | قیمت میلگرد مشهد

جوینده ارزان ترین قیمت میلگرد، یابنده است. افزایش قیمت ارز و افزایش تورم سبب افزایش بی سابقه قیمت آهن و مشتقات فولادی شده است. میلگرد یا آرماتور به عنوان مصالح اصلی و ضروری در اجرای پروژه های عمرانی نیز از مشتقات فولادی است.

دسترسی به ارزان ترین قیمت میلگرد برای پیمانکاران و کارفرمایان پروژه های عمرانی بسیار حائز اهمیت است. از این رو آگاهی به عوامل مؤثر در قیمت میلگرد و چگونگی تهیه میلگرد ارزان، دغدغه افراد بسیاری می باشد. علیرغم باور عموم حتی ارزان ترین میلگرد ها، طبق استاندارد های تولید ملی ساخته می‌شوند. کارخانجات تولید تجهیزات فولادی با بهره‌گیری از فولاد با درصد کربن پایین تر، میلگرد های ارزان تولید می‌کنند.

مطالعه بیشتر: قیمت لحظه ای میلگرد در مشهد

ارزان ترین قیمت میلگرد تحت تأثیر عواملی چون کیفیت فولاد اولیه، ضخامت میلگرد، برند میلگرد، قیمت ارز و قیمت جهانی فولاد می باشد؛ بنابراین رصد نکات مذکور در خرید میلگرد با قیمت مناسب مؤثر می باشد.

عوامل مؤثر بر ارزان ترین قیمت میلگرد

  • قیمت روز میلگرد در مشهدارزان ترین قیمت میلگرد در گام اول تحت تأثیر شرایط بازار جهانی، میزان عرضه و تقاضا و قیمت جهانی آهن و فولاد، می باشد. قیمت فولاد در بازار جهانی، قیمت میلگرد را به صورت لحظه ای افزایش می‌دهد؛ بنابراین خرید میلگرد در زمان اوج بازار، سبب متضرر شدن خریدار می‌گردد.
  • میزان عرضه و تقاضای ارزان ترین قیمت میلگرد به طور مستقیم قیمت میلگرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد. افزایش تقاضا سبب افزایش قیمت محصول می‌گردد. با توجه به اینکه معاملات جهانی فولاد با ارز رایج انجام می‌شود، افزایش قیمت ارز در کشور سبب افزایش قیمت میلگرد می‌شود.
  • علاوه بر موارد مذکور، کیفیت مواد اولیه، روش ساخت و نوع میلگرد در قیمت نهایی محصول مؤثر می باشند. میلگرد ها در انواع A1, A2, A3 و A4 در کیفیت های مختلف تولید می‌شوند.

ارزان ترین قیمت میلگرد چه کیفیتی دارد؟

آیا ارزان ترین قیمت میلگرد تاثیری در کیفیت این محصول دارد؟ استفاده از مصالح استاندارد و مقاوم در میزان استحکام ساختمان نقش بسزایی دارد. از این رو باید علاوه بر قیمت میلگرد، به کیفیت و کارایی آن توجه نمود. در واقع کیفیت نسبت به قیمت در اولویت باشد.

ارزان ترین قیمت میلگرد، با توجه به آن در کارخانه های مختلف از لحاظ وزن و کیفیت با یکدیگر در نظر گرفته می شود؛ بنابراین با دقت در وزن و استحکام برندهای مختلف، می توان میلگرد با قیمت مناسب را انتخاب نمود. نکته مهم حائز اهمیت اینکه استحکام بنا در گرو انتخاب هوشمندانه مصالح می باشد، در رعایت آن کوشا باشیم.

تأثیر مواد اولیه و روش ساخت در قیمت میلگرد

دستیابی به ارزان ترین قیمت میلگرد با ارزیابی و بررسی انواع میلگرد های موجود در بازار میسر می‌گردد. از این رو آشنایی با مواد اولیه و شیوه ساخت انواع میلگرد، سبب شناخت محصول باکیفیت و ارزان قیمت می‌گردد. مقاومت فولاد اولیه مورد استفاده در تولید میلگرد به میزان کربن بستگی دارد؛ بنابراین تهیه میلگرد دارای کربن بیشتر نسبت به سایر میلگرد ها از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

در کارخانجات ایرانی تولید میلگرد و تعیین نرخ آن به عنوان ارزان ترین قیمت میلگرد، طبق استاندارد های ملی انجام می‌شود. در واقع در ساخت تمام میلگرد ها استانداردهای پایه رعایت می‌شوند. فرآیندهای ساخت میلگرد شامل نورد سرد، ترمکس، میکرو آلیاژی و نورد گرم می‌باشند. هریک از فرآیندهای مذکور میلگرد با کیفیت متفاوت تولید می‌کنند. در انتخاب میلگرد ارزان باید به فرآیند ساخت و میزان استحکام محصول توجه نمود.

ارزان ترین قیمت میلگرد در انواع محصولات

برای شناخت ارزان ترین قیمت میلگرد های موجود در بازار، باید هوشمندانه عمل نمود. تهیه یک میلگرد مرغوب با قیمت متوسط با وزن کمتر، به صرفه تر از خرید میلگرد رده پایین با وزن بیشتر می باشد. در واقع همیشه ارزان ترین میلگرد بی کیفیت ترین محصول موجود در بازار نیست! انواع میلگرد ها شامل نوع A1, A2, A3 و A4 می باشند. میلگرد A1 ساده ترین محصول موجود در بازار است که فاقد آج می باشد. میلگرد A2 دارای آج های مارپیچی است و استحکام بیشتری دارد. میلگرد A3 دارای استحکام کششی 600 مگا پاسکالی است. میلگرد A4 محکم ترین و مرغوب ترین محصول است که 650 مگاپاسکال استحکام کششی دارد.

تأثیر وزن در ارزان ترین قیمت میلگرد

قیمت آهن در مشهدآیا میدانید ارزان ترین قیمت میلگرد بر اساس وزن محاسبه می‌شود؟ قیمت خرید و فروش مصالح ساختمانی فلزی بر اساس وزن آنها محاسبه می‌شود. قیمت نهایی میلگرد پس از بررسی کیفیت و برند محصول بر اساس وزن محاسبه می‌شود. در واقع انتخاب میلگرد مرغوب با وزن پایین سبب کاهش قیمت خرید می‌گردد.

وزن میلگرد های تولید برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. از این رو بررسی وزن یک شاخه میلگرد از برندهای مختلف، سبب انتخاب میلگرد مناسب با وزن پایین می‌گردد. در خرید میلگرد باید به سایز، استحکام، تعداد شاخه، آج، وزن و کیفیت محصول توجه نمود.

چگونه میلگرد ارزان بخریم؟

دستیابی به ارزان ترین قیمت میلگرد نیازمند ارزیابی و تحقیق در دنیای میلگرد ها است. خرید میلگرد با قیمت مناسب با رعایت نکات ذیل امکان پذیر می‌ باشد.

  • ابتدا محل استفاده و نوع نیاز به میلگرد معین شود.
  • میزان بار و فشار احتمالی روی میلگرد محاسبه شود.
  • وزن و مقاومت برندهای مختلف میلگرد مقایسه شوند.
  • اغلب کارخانه ها حوالی ظهر قیمت های محصولات را ارائه می‌دهند. اطلاع از قیمت شرکت های مختلف در انتخاب میلگرد ارزان و نیز اطلاع از ارزان ترین قیمت میلگرد نقش بسزایی دارد.
  • خرید محصول از کارخانه قطعا با بهای تمام شده کمتری انجام می‌شود.
  • با انتخاب میلگرد محکم تر می‌توان قدار کمتری محصول تهیه کرد. در نتیجه قیمت تمام شده میلگرد به صرفه می باشد.
  • هزینه انتقال محصول خریداری شده به محل مدنظر نیز در قیمت نهایی محصول محاسبه شود.

عوامل جانبی در ارزان ترین قیمت میلگرد

در خرید محصول با ارزان ترین قیمت میلگرد مشهد باید به هزینه حمل و نقل و کیفیت محصول توجه ویژه نمود. خرید میلگرد در کارخانه های دور از محل پروژه، سبب افزایش هزینه حمل و نقل و در نتیجه افزایش هزینه تمام شده میلگرد می‌شود؛ بنابراین پیش از خرید میلگرد باید هزینه انتقال بار در هزینه نهایی محاسبه شود. برای کاهش هزینه ی حمل و نقل محصول، خرید از نزدیک ترین کارخانه توصیه می‌شود.

برخی از کارفرمایان و پیمانکاران بدون توجه به کیفیت محصول، میلگرد نامرغوب و فاقد استحکام کافی خریداری می‌کنند. در صورت خرید میلگرد با استحکام پایین، برای جبران باید مقدار بیشتری میلگرد تهیه شود. از این رو خرید میلگرد مشهد نامرغوب، فاقد صرفه اقتصادی می باشد. برای خرید میلگرد با قیمت مناسب، مقایسه وزن و کیفیت محصول برندهای مختلف بهترین راه حل است.

بازرگانی آهن آلات قربان نیا با بیش از 30 سال تجربه فعالیت در بازار آهن آلات مشهد آماده خدمت رسانی به همه متقاضیان انواع محصولات فولادی به خصوص میلگرد ارزان قیمت در مشهد است. اگر قصد اطلاع از قیمت آهن مشهد را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای شما باشند.

در پایان امیدواریم از این مقاله که به همت دپارتمان طراحی سایت اتود تهیه شده است، لذت برده باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

09151591497